Sklep Internetowy 587 395 291 [email protected]
Obsługa Firm i Instytucji 587 395 238 [email protected]
chat online Godziny pracy: Pon - Pt 9:00 - 17:00

Kompleksowa obsługa informatyczna firm i instytucji Outsourcing informatyczny

Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my


Henry Ford, 1923 r.

Na czym polega outsourcing?

Outsourcing (ang. outside resource using) - wykorzystywanie zasobów zewnętrznych, zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa, które zostaną tam zrealizowane efektywniej niż byłoby to możliwe we własnym zakresie. Zwykle dotyczy to zadań pomocniczych, niezwiązanych bezpośrednio z uzyskiwaniem dochodu. Najczęstszą przyczyną wprowadzania praktyk outsourcingowych jest chęć obniżenia kosztów. Specjalnością firmy Delkom 2000 Sp. z o.o. jest outsourcing informatyczny (krócej outsourcing IT) w segmencie rynku małych i średnich przedsiębiorstw.

Gwarantujemy naszym klientom najkrótsze czasy podjęcia reakcji serwisowych poprzez wykorzystywanie wszystkich dostępnych kanałów komunikacyjnych:

  • HELPDESK - ZINTEGROWANY SYSTEM ZGŁOSZEŃ
  • wiadomości email
  • telefon
  • czat
  • połączenia audio/wideo

W celu zapewnienia najszybszego i najlepszego wsparcia technicznego korzystamy z oprogramowania do pomocy zdalnej.

Outsourcing IT to dostosowane usługi do profilu działaności klienta.
Są to między innymi:

Bieżąca obsługa sprzętu/oprogramowania/sieci

  • administracja sieciami komputerowymi
  • instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sprzętu komputerowego
  • rozwiązywanie sytuacji awaryjnych

Nadzorowanie systemu informatycznego

  • monitorowanie pracy systemu informatycznego i teleinformatycznego w celu zapobiegania awariom
  • zabezpieczania danych zawartych w systemach komputerowych klienta przed ich utratą i dostępem osób nieuprawnionych
  • optymalizację pracy systemów informatycznych klienta

Wsparcie techniczne

  • użytkowania sprzętu komputerowego, oprogramowania i aplikacji biurowych
  • udzielania użytkownikom konsultacji i prowadzenia szkoleń

Usługi dorardcze

  • wykonywaniu audytów i inwentaryzacji sprzętu oraz oprogramowania
  • modernizacji systemów informatycznych oraz ocena ekonomiczna oferowanych rozwiązań
  • przygotowywaniu opinii technicznych
 

Korzyści z zastosowania outsourcingu w firmie:

  • Ze względu na dynamiczny rozwój informatyki, jeden człowiek nie jest w stanie zdobywać na bieżąco specjalistycznej wiedzy na wszystkich jej płaszczyznach. Nasza firma zatrudnia specjalistów w każdej z dziedzin informatyki, którzy bez przerwy doskonalą swoje umiejętności i na bieżąco śledzą wydarzenia na rynku informatycznym.
  • Uwolnienie zasobów ludzkich wewnątrz firmy, które pozwoli organizacji skoncentrować się na swojej podstawowej działalności oraz zwiększa wydajność.
  • Redukcja kosztów, firma nie musi inwestować w pracowników oraz w technologie.
  • Prostszy dostęp do najnowszych technologii informatycznych, specjalista skierowany do współpracy z firmą korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej.

Etapy wdrażania outsourcingu IT w firmie:

I

Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej firmy:

  1. Inwentaryzacja sprzętu komputerowego w firmie
  2. Audyt oprogramowania będącego w posiadaniu firmy
  3. Przegląd infrastruktury sieciowej
  4. Analiza procesów informatycznych zachodzących w firmie

II

Modernizacja istniejącej infrastruktury informatycznej mająca na celu poprawę jakości pracy oraz redukcję kosztów firmy:

  1. Modernizacja sprzętu i oprogramowania
  2. Modernizacja infrastruktury sieciowej
  3. Wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych

III

Bieżąca administracja infrastrukturą informatyczną firmy, reagowanie na powstałe awarie oraz utrudnienia w pracy.

Sposoby współpracy:

Umowa serwisowa

W tym trybie podpisywana jest umowa pomiędzy klientem a naszą firmą. Uzgadnia się liczbę godzin ryczałtowych, stawki oraz czasy reakcji. Uzgodnienia tworzone są pod indywidualne potrzeby klientów. Do takich umów desygnuje się również stałych serwisantów. Umowa taka gwarantuje nieprzerwaną opiekę nad powierzonym sprzętem, a zarazem daje pewność stałych kosztów miesięcznych związanych z opieką techniczną nad sprzętem komputerowym.

Pomoc zdalna

Dzięki wykorzystywaniu najnowszych technologii jesteśmy w stanie wykonać zadania serwisowe niemalże natychmiast. Wykorzystując oprogramowanie do pomocy zdalnej nasi Eksperci są w stanie połączyć się z klientem w dowolnej lokalizacji na kuli ziemskiej – wystarczy połączenie z Internetem.

Interwencje serwisowe u klienta

W przypadku zgłoszenia awarii, pracownik firmy przyjeżdża na miejsce awarii i usuwa ją. W tym trybie gwarantowane są dłuższe czasy reakcji (niż w przypadku umowy serwisowej) czego następstwem jest wzrost czasu potrzebny na usunięcie awarii.

Kontakt

Zostaw Swoje Dane
a my się z Tobą Skontaktujemy

Masz
pytania?
[email protected]

Istotna informacja: ten serwis wykorzystuje pliki cookies Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też korzystać z nich współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności. Zamknij