SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Biznes
587 395 238
[email protected]
Sektor Publiczny
587 395 232
[email protected]
Sprzedaż Partnerska
585 065 572
[email protected]
Sprzedaż Detaliczna
587 395 291
[email protected]
chat online
Godziny pracy: Pon - Pt 9:00 - 17:00
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my
Outsourcing (ang. outside resource using) - wykorzystywanie zasobów zewnętrznych, zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa, które zostaną tam zrealizowane efektywniej niż byłoby to możliwe we własnym zakresie. Zwykle dotyczy to zadań pomocniczych, niezwiązanych bezpośrednio z uzyskiwaniem dochodu. Najczęstszą przyczyną wprowadzania praktyk outsourcingowych jest chęć obniżenia kosztów. Specjalnością firmy Delkom 2000 Sp. z o.o. jest outsourcing informatyczny (krócej outsourcing IT) w segmencie rynku małych i średnich przedsiębiorstw.
Gwarantujemy naszym klientom najkrótsze czasy podjęcia reakcji serwisowych poprzez wykorzystywanie wszystkich dostępnych kanałów komunikacyjnych:
W celu zapewnienia najszybszego i najlepszego wsparcia technicznego korzystamy z oprogramowania do pomocy zdalnej.
I
Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej firmy:
II
Modernizacja istniejącej infrastruktury informatycznej mająca na celu poprawę jakości pracy oraz redukcję kosztów firmy:
III
Bieżąca administracja infrastrukturą informatyczną firmy, reagowanie na powstałe awarie oraz utrudnienia w pracy.
W tym trybie podpisywana jest umowa pomiędzy klientem a naszą firmą. Uzgadnia się liczbę godzin ryczałtowych, stawki oraz czasy reakcji. Uzgodnienia tworzone są pod indywidualne potrzeby klientów. Do takich umów desygnuje się również stałych serwisantów. Umowa taka gwarantuje nieprzerwaną opiekę nad powierzonym sprzętem, a zarazem daje pewność stałych kosztów miesięcznych związanych z opieką techniczną nad sprzętem komputerowym.
Dzięki wykorzystywaniu najnowszych technologii jesteśmy w stanie wykonać zadania serwisowe niemalże natychmiast. Wykorzystując oprogramowanie do pomocy zdalnej nasi Eksperci są w stanie połączyć się z klientem w dowolnej lokalizacji na kuli ziemskiej – wystarczy połączenie z Internetem.
W przypadku zgłoszenia awarii, pracownik firmy przyjeżdża na miejsce awarii i usuwa ją. W tym trybie gwarantowane są dłuższe czasy reakcji (niż w przypadku umowy serwisowej) czego następstwem jest wzrost czasu potrzebny na usunięcie awarii.
Masz
pytania?
[email protected]
585 065 573